Bilecik’te Zabıta, Seyyar Satıcılara Karşı Etkili Denetim Gerçekleştirdi
Bilecik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, şehrin genelinde sağlıklı ve güvenli gıda satışı yapılmasını sağlamak amacıyla yürüttüğü denetimlerini sürdürüyor. Son olarak, seyyar satıcıların satış yaptığı bir alanda gerçekleştirilen denetimde, yaklaşık 100 kilogram zeytin ele geçirildi. Zabıta ekipleri, özellikle gıda ve sağlık ürünleri üzerinde hassas bir şekilde durarak, tavsiye edilen tüketim tarihini geçmiş olan zeytinlerin satışını engelledi. Ele geçirilen zeytinler, halk sağlığını tehdit eden unsurlar arasında yer alıyor. Zabıta ekipleri, ilgili şahıs hakkında tutanak tutarak yasal işlemleri başlattı ve vatandaşları bu tür seyyar satış yapan kişilere karşı dikkatli olmaları konusunda uyardı. Zabıta Müdürü Mücahit Öndersev, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "Zabıta Müdürlüğü olarak vatandaşlarımızın…