Dolar ve Euro bugün ne kadar oldu? 15 Nisan 2025 Salı döviz fiyatları

İstanbul’da Dolar ve Euro Güne Nasıl Başladı?

İstanbul serbest piyasasında dolar, 38,03 lira seviyesinden işlem görmeye başladı. Euro ise 43,17 lira seviyesinden güne başladı.

Serbest piyasada doların alış fiyatı 38,02 lira iken satış fiyatı 38,03 lira olarak belirlendi. Euro’nun alış fiyatı ise 43,17 lira seviyesindeyken satış fiyatı da 43,17 lira olarak görüldü.

Dünkü işlem gününde doların satış fiyatı 38,06 lira iken Euro’nun satış fiyatı ise 43,20 lira seviyesindeydi.

Related Posts

Çinli enerji devi Suudilerle anlaştı

Çinli enerji devi Sinopec, Suudi Aramco’nun birimiyle liman işletmeciliği ve ham petrol taşımacılığı gibi alanlarda 28,8 milyar yuan sermayeli ortak girişim kurmak için anlaşmaya vardığını açıkladı.

Apple Meta’ya rakip oluyor! Akıllı gözlüğünü 2027’de piyasaya sürecek

Teknoloji devi Apple, yapay zekâ destekli yeni bir akıllı gözlük üzerinde çalışıyor. Cihazın, çevreyi analiz ederek kullanıcıya bilgi sunması beklenirken, ürünün tam anlamıyla artırılmış gerçeklik deneyimi sunmayacağı belirtildi.

Balık tezgahlarında istavrit ve mezgit bolluğu! Kilosu 150 ile 250 lira arasında satılıyor

Trabzon’da balıkçı tezgahlarında mezgit ve istavrit, kilogramı 150 ila 250 liradan satışa sunuluyor.

Çin’den tüketimi artırma hamlesi

Çin, iç talebin zayıf kalması nedeniyle ekonomiyi canlandırma çabalarının bir parçası olarak, gelen tüketimi artırmak amacıyla yabancı turistlere yönelik vergi iadesi politikalarını iyileştireceğini açıkladı.

Selçuk Bayraktar’dan TB3 mesajı: Yeni bir dünyanın kapılarını aralamış olduk

Baykar Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Bayraktar, Bayraktar TB3’ün TCG Anadolu’da görev yapmasına ilişkin, “Deniz havacılığına böylesine bir stratejik girişle, insansız hava araçlarıyla girerek bir anlamda yeni bir dünyanın kapılarını aralamış olduk.” ifadesini kullandı.

TOKKDER Başkanı Yaşa, araç kiralamalarında yaşanan mağduriyetler konusunda tüketicileri uyardı

TOKKDER Yönetim Kurulu Başkanı Kağan Yaşa, “Yurt çapında tanınan ve ana iş alanı araç kiralama olan kurumsal markaların tercih edilmesi tüketicilerin sorunsuz ve memnuniyet verici hizmet almasını sağlayacaktır.” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir