Netflix kalan son interaktif içeriklerini platformdan kaldırıyor

NETFLIX İNTERAKTİF İÇERİKLERİNİN SONU GELİYOR

Netflix, izleyicilerin hikayenin akışını belirlediği interaktif içeriklere yatırım yapmıştı fakat son zamanlarda bu tarz içeriklerden uzaklaşmaya başladı. Popüler içerik platformu, interaktif yapımlara olan ilgisini kaybederek mevcut içeriklerden bazılarını kaldırdı. Black Mirror: Bandersnatch ve Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend gibi interaktif içerikler de artık 12 Mayıs’tan itibaren platformdan kaldırılacak.

Daha önce kaldırılan interaktif içerikler şunlardı:

  • Jurassic World: Camp Cretaceous
  • Carmen Sandiego: To Steal Or Not To Steal
  • You vs. Wild
  • Boss Baby: Get That Baby!

Netflix sözcüsü, interaktif içerikler için kullanılan teknolojinin sınırlı olduğunu ve şirketin farklı alanlara yöneldiğini belirttiğinde, kaldırma kararının arkasındaki sebebi açıklamış oldu.

Related Posts

Elon Musk’ın “Robotaxi”si engele takıldı

Tesla’nın, otonom araç projeleri kapsamında kullanmak üzere “Robotaxi” kelimesi için yaptığı marka tescil başvurusu, ABD Patent ve Marka Ofisi (USPTO) tarafından reddedildi. Kararın gerekçesi, terimin sektörde çok genel ve tanımlayıcı bir ifade olarak kullanılması. Başvurunun “sadece tanımlayıcı” olduğu belirtilerek, Tesla’nın bu kelimeyi ticari marka olarak tescil ettirmesi uygun bulunmadı.

Kulaklık takmayı sevmeyenler dikkat! Koltuğa ses sistemi ekleyen cihaz

Ofis ve oyuncu koltuklarıyla uyumlu olan Clio duyuruldu. Kulaklık takmayı sevmeyenlere odaklanan bu cihaz THX Spatial Audio’yu desteklediği gibi 14 saate kadar pil ömrü sunuyor.

Spotify’dan yeni özellik: İstenmeyen şarkılara 30 günlük erteleme

Spotify’dan yeni özellik: İstenmeyen şarkılara 30 günlük erteleme

Turkcell ve BOTAŞ’tan 15 yıllık stratejik anlaşma

Turkcell Superonline, Boru Hatları ile Petrol Taşıma AŞ (BOTAŞ) tarafından açılan “BOTAŞ Fiber Optik Kablo Altyapısındaki Elyafların Kiraya Verilmesi” ihalesini almaya hak kazandı.

Zuckerberg’den TikTok itirafı: Bizi fena geçti

Meta’nın tepe yöneticileri, Facebook ve Instagram’ın artık sosyal medyada öncü değil, yarışa sonradan katılan “rakip” konumunda olduğunu kabul ediyor. ABD Federal Ticaret Komisyonu’nun (FTC) Meta’ya karşı açtığı antitröst davasında ortaya çıkan yeni belgeler, şirketin TikTok karşısındaki zor durumunu gözler önüne serdi.

Elon Musk, neden Mars’a gitmek istediğini anlattı

SpaceX CEO’su Elon Musk, Fox News’a verdiği röportajda Mars’ta yaşam kurma vizyonunu değerlendirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir